home
Over 390,000 song lyrics online now!
Artist Browse | Track Browse | Search | Random Lyric | Newest Lyrics | Newest Videos | TOP 100 SITES
A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - N - M - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Find:

Viewing Lyrics for Shut Up:

Artist:Any Given Sunday Soundtrack
Album:Miscellaneous
Track:Shut Up
 
Date Added:24/10/2007
Rating:not yet rated     
Views:241
 
Watch Video
 
Lyrics:Song: Trick Daddy & Trina & Co & Duece Poppito


Trick Daddy:
We gon' let the band deal wit' this
Ha ha, uh
MIA Style, ha
Old School
Uh huh
Okay, Shut Up

Chorus: Trick Daddy (4x)
Ah ha, Okay
What's Up, Shut Up

Trick Daddy:
Ridin' 'round in my brand new, ' 4 do', Volvo
I got a pocket full of B's, cocoa weed and ain't got no place to go tho'
But all my Boca Boys they know though, that's fo' sho' though
(Are those Bugle Boy jeans you're wearing?) Hell nah ho you know they Polo
I been used again, choosed again
This time been wrong to chop somethin' dumped by one of my union friends
Soon as they seen the Benz, hatin' season was in
Hell cause they figured me for not understandin' their reason being
But I'm the man for this
While y'all was doin' fine I was doin' time just, prayin' for this
Locked up, make a plan for this
Without all that fancy shit
Way too advanced for this
Just Polo socks, tanks tops and drawers up under my pants and shit
Shut Up

Chorus: Trick Daddy (4x)

Trina:
Okay who's the baddest bitch
I been real, been rich, bee don' had this shit
Big Benz, big house and shit
That's right, okay I been down with Trick
Okay it make sense to me
Cause if your money ain't right you stick it French to me
Miss Trina don't play wit' me
Or you can say Miss Big, it's okay wit' me
You need a grand just to speak to me
Okay, are you sure you wanna sleep wit' me
Okay, you better be fo' sho'
Cause I don' left niggaz like you stuck befo'
Okay, you can ball wit' me
Okay, since you got a hot knot spend it all wit' me
Okay, y'all know what's up
Okay, uh huh, I ride, Shut Up

Chorus: Trick Daddy (4x)

Co:
This goes out to my nigga Rolls and them pretty ass jazzy hoes, bitch what's
up
Co got a verse in the Book of Thugs
So when I come through bitch show me love
Everbody that flow, then raise it up
You got that funk, then blaze it up
I got 2 mo' of them phat hoes, late night and I ready to bust
Are you okay
Look like you got alot to say
Okay, come wit' it
Niggaz keep hidin' your ho, what you do that fo'
Me and Money Mark bee don' hit it, been don' split it
Okay playboy, fuck you say boy
Don't even much bring your ho 'round C
Niggaz y'all better quit fuckin' wit' me
Shut Up

Chorus: Trick Daddy (4x)

Duece Poppito:
Lay down, playboy what's up
What about the slugs in your head and your gut
What's up with the keys to your truck
Your niggaz ain't got B's in the cut
What's up with the safe, what's the combo
Open that shit nigga fuck all the convo
Say Shin, what's up wit' ya hatian
Party out, birds at the safehouse, waitin'
What's up why you struted D
I ain't 'bout shit but a quarter ki
Nigga ya better not be playin' me
You gon' bleed to death, you understand me
What's up you ready to go
You ready to tongue kiss with the new 4-4
What's up fuck nigga say somethin'
Set your crime, ready to spray somethin'
Gun play, how I got the stripes
2-4-K turned out the lights
Gun play, how I got the stripes
2-4-K turned out the lights

Chorus: Trick Daddy (8x)
 
If don't show Lyrics for this song, can try search to LyricsEverClick Here

 Add to del.icio.us    Digg this    Reddit


FIND MP3 for Any Given Sunday Soundtrack - Shut Up



More Any Given Sunday Soundtrack Lyrics:

1.   Jump  view
2.   Why?  view
3.   Never Going Back  view
4.   Move Right Now  view
5.   Any Given Sunday  view
6.   Sole Sunday  view
7.   Shut Up  view
8.   Reunion  view
9.   Shut Em down  view
10.   Who You Gonna Call  view


Taken from the album  by Any Given Sunday Soundtrack
  1. Thumbnail 3:23

    LL Cool J - Shut 'Em Down

    LL Cool J - Shut 'Em Down.

    Views: 14

  2. Thumbnail 4:32

    Any Given Sunday: Willie Beamen Enters First Game

    In the 13th game of the season, against the Minnesota Americans, both the Sharks' starting quarterback, Jack "Cap" Rooney (Dennis Quaid), and the...

    Views: 11

  3. Thumbnail 3:21

    LL Cool J - Shut Em Down

    Song from the "Any Given Sunday Original Soundtrack" (1999)

    Views: 9

  4. Thumbnail 2:32

    Any Given Sunday (Outro) (Explict Soundtrack Version)

    Provided to YouTube by Warner Music Group Any Given Sunday (Outro) (Explict Soundtrack Version) Jamie Foxx Any Given Sunday (OST) ? 1999 Atlant...

    Views: 0

  5. Thumbnail 4:00

    Any Given Sunday (feat. Guru & Common) (Soundtrack Version)

    Provided to YouTube by Warner Music Group Any Given Sunday (feat. Guru & Common) (Soundtrack Version) Jamie Foxx Common Guru Any Given Sund...

    Views: 0

  6. Thumbnail 5:03

    Shut Up (Video Version)

    2007 WMG Shut Up (Video Version)

    Views: 11

  7. Thumbnail 4:06

    Gwen Stefani - The Sweet Escape (Official Music Video) ft. Akon

    Best of Gwen Stefani: https://goo.gl/wPHsiL Subscribe here: https://goo.gl/qN6sve Music video by Gwen Stefani performing The Sweet Escape. YouTub...

    Views: 0

  8. Thumbnail 3:38

    Never Goin' Back (Soundtrack Version)

    Provided to YouTube by Warner Music Group Never Goin' Back (Soundtrack Version) Mobb Deep Any Given Sunday (OST) ? 1999 Atlantic Record ...

    Views: 0





home | Artist Browse | Track Browse | Search | Random Lyric | Newest Lyrics | Newest Videos | TOP 100 SITES | link partners